Take a fresh look at your lifestyle.

Пасажирський етикет: негласні правила поведінки на борту літака

0 36

Незважаючи на наявність офіційних правил поведінки на борту літака, все ж багато питань залишається відкритими. Наприклад, хто може зайняти підлокітник між кріслами або прийнятно чи знімати взуття для зручності?

Цими та іншими питаннями задалися співробітники однієї авіакомпанії. Вони вирішили поставити всі крапки над «і» і поцікавилися думкою щодо спірних моментів у самих пасажирів. Шляхом опитування туристів з різних країн, вийшло вивести негласний звід правил, якими варто керуватися, перебуваючи на борту авіалайнера.Повний асортимент дешевих авіаквитків ви знайдете тут , ми ж спробуємо розібратись в тому , які не формальні правила діють на борту літака.

Чиї підлокітники?
Більшість туристів зійшлося на думці, що необхідно займати тільки один підлокітник, інший залишаючи сусіда. А ось, що стосується середнього крісла, відповіді різняться. Американці і британці вважають, що пасажир на ньому має право на два підлокітника, а італійці та французи вважають за краще вирішувати це питання на місці.

Насправді, ближче до істини жителі США і Сполученого Королівства. Справа в тому, що, перебуваючи посередині, дуже складно повноцінно витягнутися, щоб відпочити. Саме тому пасажирам на цьому місці стоїть поступитися хоча б підлокітники для більшої зручності.

Сонне царство

Ще один спірний момент, який часто виникає на борту літака, стосується сплячих сусідів. Перше питання: чи доречно їх будити, щоб пройти в туалет? Велика частина пасажирів вважають, що один раз за політ така поведінка цілком допустимо. Деякі мандрівники воліють перелазити через сплячого сусіда, з маленьким уточненням – лицем до лиця.

Друге питання: що робити, якщо поруч знаходиться сильнохраплящий пасажир? Майже 80% опитаних зізналися, що в такому випадку, вони просто штовхали сусіда, вдаючи, що це сталося випадково. Решта 20% відрізняються знатним терпінням. Вони вважають за краще просто додати гучності в навушниках.

Зняте взуття

Відносно знятого взуття в салоні літака самими нестерпними виявилися італійці. Більшість пасажирів з цієї країни вважають, що перебування в шкарпетках на борту – це справжній моветон.

А ось туристи їх інших країн дуже толерантно ставляться до зняття взуття, вважаючи це необхідністю для більш комфортного розміщення. Природно, на ногах обов’язково повинні залишатися шкарпетки. Про демонстрацію голих п’ят всі опитані висловилися негативно.

Докучливий сусід

Напевно, кожен досвідчений мандрівник хоча б раз стикався під час перельоту із занадто активним сусідом, який раз у раз норовить поговорити. Більшість пасажирів зійшлися на думці, що потрібно перервати набридливу бесіду, пославшись на похід в туалет, після чого повернутися і надіти навушники або почати читання книги. Ніхто не висловив бажання йти на конфлікт.

При цьому, варто пам’ятати про власне ввічливості і поважати пасажира, що знаходиться по сусідству. Так, якщо вам пощастило опинитися біля вікна, вчасно опускайте фіранку, якщо яскраві промені сонця заважають спати тому хто поруч сидить. Також не варто занадто голосно слухати музику, адже баси все одно будуть чутні оточуючим.

Послужливі бортпровідниці

Ніколи не забувайте, що стюардеси не належать до категорії прислуги. Їх перша прямий обов’язок – забезпечення безпеки пасажирів на борту і тільки потім створення комфорту. Не варто турбувати їх через дрібниці, без кінця натискаючи на кнопку виклику. Якщо вам щось дійсно потрібно, просто пройдіться по салону і попросіть самі.

Також не варто сперечатися з бортпровідників з приводу пристібання ременів або відключення мобільних телефонів. Все це не їх особиста примха, а правила, які були розроблені для забезпечення максимально безпечних умов польоту.

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікований.