Lidl націлився на Тернопільщину: переваги компанії, яка хоче скласти конкуренцію великим вітчизняним брендам супермаркетів
Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на український ринок.
Вони складуть конкуренцію великим українським брендам завдяки товарам гарної якості та за низькими цінами.
Завдяки тому що площа магазинів набагато менша ніж в інших супермаркетах, покупці заощаджують свій час. Адже люди не люблять ходити по нескінченним проходам та шукати потрібний їм товар.
Також у компанії Lidl є власна пекарня. Вона знаходиться на вході до магазину. Вона не лише приваблює покупців смачним запахом, але і заощаджує на постачанні свіжого хліба щодня.
Секрет низьких цін у компанії це власне виробництво багатьох товарів. Таким чином ціна є набагато нижчою ніж та яку встановлюють на інші торгові марки.
У Lidl цінники розміщують на верхній полиці, але не обов’язково над самим продуктом. Це незвично для українців, оскільки у нас цінники розміщують унизу, під товаром.
Отже, при виборі товару необхідно стежити за цінниками, оскільки найчастіше низька та приваблива ціна може належати іншому товару.
Акції на товари
Досить часто бувають спеціальні пропозиції з обмеженою кількістю різних товарів за привабливими цінами. Такі товари позначені яскраво-жовтогарячими цінниками. На таких акціях можна купити одяг, взуття, кухонне приладдя, обладнання для фітнесу та інші товари за доступними цінами.
Лімітована кількість продуктів
Вибір продуктів харчування теж є обмежений оскільки він часто змінюється. Йдеться не про “звичайні товари” з полиць, їх достатньо в супермаркетах.
Обмежений запас засобів гігієни
У Lidl обмежений вибір засобів гігієни. Більше того, вони всі власних брендів Lidl. Але для повсякденних потреб можна знайти хороший варіант. Наприклад, зубну пасту, зубні щітки, гель для душу та інші предмети першої потреби.
Спеціальні холодильники для м’яса
У Lidl немає великих холодильників відкритого типу. Більшість м’ясних продуктів знаходиться у скляних шафах, з одного боку – червоне м’ясо, з іншого – біле. Це певною мірою полегшує покупцеві вибір і допомагає орієнтуватися в асортименті.
Нагадуємо, недавно мер Івано-Франківська, Руслан Марцинків заявив, що перший супермаркет з’явиться в його місті.
Офіційної інформації від самої компанії абсолютно не має, але за чутками в планах компанії вихід на український ринок, а у числі перших десяти міст, де мають відкрити легендарні супермаркети і Тернопіль. За рекламну кампанію цього бренда взялися відомі українські ЗМІ.