6:00 Будила сина…
6:50 Будила сина. Увімкнула чайник.
6:55 Будила сина. Зробила яєчню.
7:05 Будила сина. Заснув у туалеті.
7:35 Пішов у школу. Повернувся. Забув про змінне взуття.
Пішов до школи.
8:32 Надіслав СМС. Забув футболку на фіз-ру. Просив принести.
9:05 Вийшла з меншим сином із дому. Гуляти вранці корисно. Особливо в мінус вісімнадцять. Віднесли футболку.
12:35 Дзвонила синові – сказати, щоби не затримувався. Надворі мінус вісімнадцять. На тренуванні до двох. Не брав слухавку.
12:40 Дзвонила синові…
13:10 Одягла меншого. Пішли шукати. Гуляти корисно. Особливо в мінус вісімнадцять… А! Я вже говорила!
13:20 Знайшли старшого біля школи. Катався з гірки. Виступав у ролі санок, випромінював щастя. Обіцяла собі – не кричати. Не виконала обіцянку.
13:30 Вдома. Виявилося, що тренування перенесли на 15.00, не розумів моїх претензій. Зорієнтувався, зображував каяття. Був переконливий. Пила валеріанку. Було соромно.
13:50 На питання про оцінки порадував п’ятірками з англійської та фізкультури.
14:00 В електронному щоденнику виявлено оцінку контрольної англійської: 2/5. Зображував каяття. Не хотів засмучувати матір. Був переконливий. Пила валеріанку. Зазнавала зневіри та смутку.
14:30 Дала гроші на проїзд, телефон, рукавиці (рукавички втрачені двічі), провела на тренування.
17:00 Ходили з чоловіком та з меншим за покупками. Дзвонила старшому на мобільник. Був недоступний. Дзвонила додому. Трубку не брав. І так шість разів. Тривожно… Та твою ж матір!!!
17:30 Виявили біля будинку на парковці. Майже сніговик. Загубив ключі. Телефон розрядився. Відчула полегшення та бажання вбити. Але полегшення – більше.
18:30 Дізналася, що всередині пластикових гантелей – пісок. Допитливий син зображував каяття. Пилососив килим.
19:00-21:00 Робили уроки. Без коментарів.
21:10 Палив у туалеті туалетний папір, обплавив кришку унітазу. Заперечував. Перед лицем залізних доказів здався. Каяття не зображував. Втратила здатність відчувати емоції. Дала чоловікові валеріанки.
22:00 Ліг спати. Не пішла цілувати перед сном. Я теж людина, маю право ображатись.
22:03 Пішла цілувати. Яжемати. Я не маю права ображатись.
22:30 Прийшов сказати, що завтра по музиці задали доповідь про романс.
23:30 …Слово “романс” прийшло до нас з Іспанії, де спочатку позначало вірш іспанською (романською) мовою, розраховане на виконання з музичним супроводом…
Автор: Тетяна Болдирєва