У парфумерному магазині часом охоплює почуття легкої розгубленості – настільки великий асортимент.
Той, хто заходить сюди без мети, бо просто захотілося купити щось приємне, буває схожим на людину в музеї, де все здається цікавим та красивим. Ви переходите від однієї вітрини до іншої, розглядаєте ошатні флакони, нюхаєте пробники і невиразно уявляєте, який з ароматів може вас порадувати.
Однак далеко не всі здатні на спонтанну покупку. Гарний парфум коштує недешево, і хочеться купити щось, що не тільки подобається запахом, але і підійде саме вам. Як же бути?
Можна почати з тестів, який дасть вам уявлення про аромат, який вам підходить. Нині їх чимало в інтернеті. Наприклад, тест «Вибери аромат Оріфлейм» є у каталогах шведської косметичної компанії. Каталог Оріфлейм 1 2023 Україна має великий вибір парфумів та косметики на будь який смак.
Якщо підійти до вибору духів свідомо, спокійно обміркуйте, що ви шукатимете. Можна почати з визначення, навіщо ви хочете купити собі новий парфум.
Аромат для кохання
Припустимо, ви цінуєте час, знаєте, чого добиваєтеся в житті. Ви хочете, щоб новий аромат став вашою таємною зброєю підкорення сердець, і купівля парфумів для вас – це шлях легшої перемоги за допомогою приємного запаху.
Справді, існує думка, що парфум здатний залучати протилежну стать, але хочеться лише нагадати, що потрібні аромати — це лише можливість найбільш підходяща для зародження романтичного знайомства. Наївно все спрощувати і сподіватися з допомогою духів знайти «Формулу любові».
Подумайте на хвилинку про те, що завжди були і є закохані пари! Одне століття приходить на зміну іншому. Змінюється мода та культові цінності. У когось була можливість користуватися парфумами, а хтось не має. А багато закоханих пар відчували пристрасть і тяжіння один до одного, яке долало всі перепони.
Кохання між чоловіком і жінкою запалюється зовсім за іншими законами. Навряд чи духи змусять полюбити, якщо немає взаємного бажання, яке здатне рухати гори та робити дурниці! Кохання як полум’я, щоб не згасло треба підтримувати зусиллями. Продовжити чи посилити взаємні почуття якраз і допоможе правильно підібраний аромат.
Тут важливо, щоб ваш парфум не тільки відповідав характеру, темпераменту або віку, але також був гармонійним з вашою зовнішністю. Завдання аромату – посилювати запах тіла і «подавати» оточуючим так, щоб змусити звертати на вас увагу, залишаючи при цьому позитивні враження.
Люди, які мають талант підбирати аромати, здатні майже миттєво «прорахувати» все: вік, тип зовнішності, кольоротип і видати варіани, які в дев’яти випадках з десяти попадуть точно в ціль.
Якщо це вам складно, тоді дійте за простішим принципом. Кожна людина має свої уявлення про аромати, бо запах «пам’ятають головою». Купуйте лише той аромат, який подобається з першого вдиху. Якщо серце стало битися частіше від вдиху аромату, і наринуло відчуття радості, то цей парфум ВАШ!
Прийміть душ, нанесіть цей засіб на тіло. І здивуйте коханого чимось приємним. Якийсь сюрприз! На новий аромат, можливо, ніхто не зверне увагу. Але в підсвідомості вашої другої половинки залишиться прив’язка до нового запаху. Він асоціюватиметься з чимось добрим і радісним. А значить, і ви здаватиметеся більш бажаними.
Аромат для бізнесу
Якщо особисте життя налагоджене, і вас більше турбує успішний розвиток бізнесу чи успішна кар’єра на підприємстві? Тоді використовуйте лише легкі та свіжі аромати – особливо якщо ваш бізнес заснований на тісному спілкуванні з клієнтами.
Адже ваша мета полягає в тому, щоб клієнт був задоволений, рекомендував вас своїм знайомим і сам звертався повторно. А значить, запах вашого тіла повинен сигналізувати про нестримну енергію, чесні наміри та об’єктивні помисли. Клієнт насамперед, ви осторонь.
Але якщо ви очолюєте бізнес або займаєте керівну посаду, то парфум повинен посилити ефект солідності, надійності та ґрунтовності.
Сімейство ароматів для жінок:
- шипрові;
- альдегідні;
- пряні;
- квітково-шипрові;
- цитрусові, шипрові;
- цитрусові, пряні, дерев’яні.
Сімейство ароматів для ділових чоловіків:
- дерев’яні;
- дерево-квіткові;
- цитрусові, шипрові;
- цитрусові, пряні, дерев’яні;
- свіжі, дерево-пряні;
- пряні, квіткові, дерев’яні;
- пряні, дерев’яні;
- пряні, зелені, дерев’яні.
Визначивши, який аромат ви хочете, можна перейти до каталогу, де зазвичай містяться описи ароматів, які допомагають у непростому виборі. Один з зручний варіантів: онлайн каталог Оріфлейм. Тепер ви з легкістю зорієнтуєтеся, в якій групі шукати ту парфуму, яка потрібна вам саме зараз.