Дорогий телефон вона замовила у кредит онлайн.
Про цей інцидент українкаповідомила у Фейсбук.
Вікторія Шапкіна розказує, що мережа “Фокстрот” продала за мість IРhone гайки.
Вона замовила смартфон онлайн у кредит. Коли приїхала за ним у магазин та попросила переставити сім карту з старого телефону то їй відмовили.
Вікторія пише, що поспішала, тому не перевірила що в коробці, бо вона була нібито запакована.
“Ввечері я мала їхати на поїзді в Одесу і ще купа справ. Я попросила переставити сімку у новий телефое але мені відмовили. Також вони його не увімкнули телефон щоб перевірити чи він справний як це мало б бути. Коли я все ж таки відкрила коробку то там були гайки загорнені в поліетилен. Навіть шпильки до телефону і то не було.”
На гарячій лінії жінці сказали щоб прийшла у магазин з самого ранку.
“На наступний день я прийшла до магазину ще до відкриття. Там мені сказали що я винна що не перевірила коли забирала його. Мені сказали що треба написати заяву, так я і зробила. Хтось з працівників магазину сказав що проблему вирішать за 8 годин, пройшло вже більше і толку нуль. Зате багато вибачень. Але я ж їх не обміняю на 24 тисячі гривень”.
Компанія “Фокстрот” вибачилась перед Вікторією за цей інцидент. Вони сказали що проводять поглиблене розслідування та продавати гайки замість телефонів – не їх бізнес.
Пізніше жінка написала, що новий телефон їй все ж видадуть.