Кожен електроквадроцикл оснащений контролером, без якого рух – неможливий. Блок керування живить усі електронні системи транспорту і надає руху сам двигун. Контролери для квадроциклів можна умовно поділити на два види: для колекторних двигунів та безколекторних двигунів. Інші відмінності вже залежать безпосередньо від технічних характеристик самого квадроцикла, таких як: вольтаж, кількість аксесуарів, що підключаються (світло, музика, мигалки і т.д.), обмеження швидкості, ключ запалення і багато іншого.
Також важливо правильно підібрати блок управління відповідно до потужності двигуна, так, наприклад, якщо двигун потужністю 800 Ватт, то і блок повинен бути з такою ж потужністю. На старих моделях квадроциклів стоять контролери потужністю 250, 300, 350, 500 та 550 Ватт. На новіших і сучасних квадроциклах встановлюють блоки потужністю від 800 до 2000 Ватт. Отже, як правильно вибрати блок управління? Спочатку визначаємо тип двигуна. Далі, підбираємо його по вольтажу та потужності. І в останню чергу визначаємо кількість контактів, якими необхідно запитати всі функції квадроцикла.
На сучасних блоках управління для колекторних двигунів встановлюють два окремих підключення для механічного обмежувача швидкості, який перемикається ключем і електричного, який перемикається кнопкою. Так само, при виборі контролера необхідно враховувати його максимальну силу струму, так як при низьких показниках ампер, в процесі експлуатації квадроцикла при максимальних навантаженнях, контролер може вийти з ладу. Деякі блоки керування робляться в герметичних корпусах, що не допускає попадання всередину вологи та пилу, що значно збільшує його термін експлуатації. Всі контролери квадроциклів оснащені датчиком Холла, що дозволяє керувати обертами двигуна.
Контролери для безколекторних двигунів підбираються майже за тими ж параметрами, що і для колекторних, за винятком кількості та форми контактів підключення, так само варто враховувати параметри самого двигуна, наприклад наявність диференціала. Блоки керування для колекторних двигунів мають стандартний набір контактів, з якими квадроцикл може повноцінно працювати, а саме: роз’єм підключення акумулятора, ручки газу, замку запалювання, порту зарядного пристрою та підключення двигуна. Решта контактів можна вважати допоміжними.
Стандартний набір контактів для безколекторних двигунів – це підключення двигуна та підключення ручки газу, решта контактів підбирається індивідуально за моделлю квадроцикла. Варто розуміти, що блок управління – це складна електронна деталь і не маючи якихось базових знань щодо його підключення, краще звернутися за допомогою до фахівців, так як можна припуститися помилки при підключенні і відразу ж вивести його з ладу.