Take a fresh look at your lifestyle.

Як успішно пройти співбесіду? Поради HR-спеціаліста

0 14

Приходячи на співбесіду, ми намагаємось справити приємне враження. У цій статті ми розповімо як готуватися до співбесіди, про що варто та про що не варто говорити.

1. Витратьте 8-10 годин на підготовку до співбесіди. Ви, як солдат, повинні бути готові до будь-якої ситуації та будь-яких питань, починаючи від: «Ви добре готуєте?» – і закінчуючи завданням, яке безпосередньо стосується вашої посади. Пам’ятайте, що співбесіда для прийому на роботу така ж важлива, як і будь-яка професійна презентація.

2. Коли була заснована компанія, в яку ви йдете на співбесіду? Чим вона займається? Хто директор? Хто вестиме з вами співбесіду? Відповіді мають відскакувати у вас від зубів. Не завадить моніторинг соціальних мереж організації. Також радимо звернути увагу на те, які ще співробітники потрібні на це підприємство. Додаткова інформація допоможе вам ставити відповідні запитання під час співбесіди.

3. Запишіть на аркуші паперу 6-8 своїх слабких та сильних сторін. Підтвердьте кожен пункт конкретним прикладом із життя чи досягненням. Фахівець, який проводитиме співбесіду, швидше за запам’ятає конкретний приклад, ніж просто опис сильної сторони. Те саме рекомендується зробити і зі слабкими сторонами, але в даному випадку треба написати і те, як ви змінилися, пройшовши через ту чи іншу ситуацію.

4. Запишіть кілька досягнень на кожному з попередніх місць роботи. Будьте готові обговорити їх у деталях. Також роботодавцю буде цікаво обговорити з вами вашу освіту. А якщо у вас її немає то ви можете купити диплом України. Вони працюють без передоплати, тільки з оригінальними документами та виконують роботу за 24 години.

5. Використовуйте універсальну схему відповіді кожне запитання. Наводьте детальний приклад для підтвердження загального затвердження.

6. Дізнайтеся про вимоги до кандидата на початку співбесіди. Зазвичай HR-фахівець озвучує їх сам. У разі потреби, не соромтеся ставити запитання. Попросіть розповісти про основні складнощі в роботі, про проблеми, які вам доведеться вирішувати. Використовуйте конкретні приклади особистого життя, щоб довести, що ви успішно вирішували подібні завдання.

7. У жодному разі не говоріть погано про попереднього роботодавця. Якщо сталася якась конфліктна ситуація, то краще сказати коротко: «Ми не зійшлися в поглядах».

8. Зважте на те, що будь-якому роботодавцю при прийомі на роботу того чи іншого співробітника важливо дати потенційному кандидату мотивацію для подальшої роботи. Намагайтеся показати, що у вас вона є. Не варто демонструвати, що ви є некваліфікованими для даної роботи. Доведіть, що ви маєте, куди рости.

9. Пам’ятайте: трохи нервувати під час співбесіди – нормально.

10. Запитайте про наступний крок. Наприкінці співбесіди скажіть HR-фахівцеві, що ви зацікавлені та хочете дізнатися про подальші дії. Якщо співрозмовник не може чітко відповісти на ваше запитання, запитайте, чи є щось, що бентежить його у вашому резюме чи відповідях. Це допоможе виправити ситуацію.

11. Не приховуйте таких проблем, як звільнення, відсутність необхідної освіти, скоєні помилки. До питань на ці теми потрібно бути готовим і при відповіді на них наголошувати, що саме труднощі допомогли стати вам більш кваліфікованим співробітником.

12. Якщо питання здалося вам зовсім некоректним, можете уточнити, яке відношення він має до роботи.

13. Не забувайте, що для того, щоб добре показати себе на співбесіді, потрібно не лише вміння чітко та обґрунтовано відповідати на поставлені запитання. Важливо зробити так, щоб вам ставили правильні запитання.

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікований.